Kort och Strut av spillbitar

torsdag 23 december 2010

Jag vill börja med att önska er alla en riktigt
GOD JUL!
Här kommer de sista resterna av årets julproduktion, bokstavligt talat,
eftersom dagens utmaning hos Cards of Maria var att göra någonting av alla spillbitarna.
Och jag satte igång att strimla bitarna i remsor
som jag sedan flätade samman.
Det blev ett grattiskort, men att det syns att det är en massa julpapper,
gör det bara jättefräckt tycker jag!


Blomman satte jag samman av flera stycken, som jag först stämplat på
och färgat med distresser.


Jag ville inte dekorera för mycket, dom flätade papperen ska synas.
Stämplarna är från Panduro men flera år gamla.

Sedan har jag också gjort en liten strut av några andra spillbitar.
Den dekorerade jag sedan med en fjäril, spets, band och en blomma.
Går bra att fylla med något litet vid lämplig tillfälle.






Anmäler mig till följande utmaningar:
allsorts challenge blog - Free and Easy - Anything Goes
Simon Says Stamps - Anything Goes

Och så vill jag avsluta som jag började,
jag önskar er alla en god, fredlig och jättemysig jul!
Kramar, Birgit.

Free Smiley Courtesy of www.millan.net




1 kommentar:

Lorraine A sa...

Gorgeous card and beautiful bag !! Stunning :-)

thanks for joining us on the Papertake Weekly and Simon Says Stamp Challenges :-)
luv
Lols x x x

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS