Mer Jul, ge mig mer Jul!

onsdag 17 november 2010

Julkorten duggar tätt nu. Och jag fick sådan inspiration av Lisa på Inkido, när jag såg hennes tändsticksask. Sprang iväg och gjorde ett liknande kort med de papper jag hade till hands.
Här är resultatet.



Jag hade faktiskt ett papper från Inkido som heter "julflinga blå" som jag använde mig av. Tycker ju att det är så roligt att använda lackstängerna, så här blev det ett sigill även på insidan av kortet.



Bilden med ängeln vet jag inte vem som tillverkat, men dekorerade kortet med röda halvpärlor och några glittriga snöstjärnor. Ett par nålar från Inkido och diverse blommor, och så var det klart.


Visar också insidan där jag placerade en tag att skriva på. Stämpeln kommer från Reprint och är embossad med guld. Tomtebilden kommer i.a.f. från Crafty Secrets, det vet jag.




Det här kortet tänkte jag delta i utmaningen på Inkidos november blogcandy med.
Hoppas du har haft en bra vecka så här långt, kram från Birgit.


 

Inga kommentarer:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS